المنتدى الرسمى لـــ وليد رجب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى الرسمى لـــ وليد رجب

الرئيسيةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلاستعادة كلمة المروردخول

أتعلموا الصياعة بجد عشان تعرفوا ان كل صايع ف الأصيع منه ههههه

كاتب الموضوعرسالة
الادارة
|| الـــــعـــــامـــــــة ||
||   الـــــعـــــامـــــــة  ||
الادارة

هذا حبنا ..
هذا حبنا يا حبيبتي .. هذا نصيبنا ..
قولي لي ماذا نعمل اذا انكتب الشقاء علينا
قولي لي ماذا نعمل اذا جاء وقت الفراق وعكر علينا
قولي لي ان كان هذا حبنا فهل يرضيكي أن يكون هكذا حبنا
أنا هاهنا تحت ظل هذه الشجرة .. أداعب مشاعري عندما أتصفح
رسائلكِ وذكرياتكِ وصوركِ وهداياكِ .. آه ذلك حبنا الكبير
هذا حبنا فيالروعة حبنا !
تذكرت أول قبلةٍ ... فصرت أتنهد شوقاً لتكرارها
قرأت أول رسالةٍ ... فصرت أبكي فقد هزني محتواها
لا تقولي سيظل طريق حبنا معبداً بأرصفة الأوهام وحفر الخيال !
ولا تقولي سيظل حبنا جسراً ليعبر عليه الحساد والعذال !
ولكن قولي ... هذا حبنا ...

ذكر
الجدي
الحصان

أتعلموا الصياعة بجد عشان تعرفوا ان كل صايع ف الأصيع منه ههههه Empty
مُساهمةموضوع: أتعلموا الصياعة بجد عشان تعرفوا ان كل صايع ف الأصيع منه ههههه   أتعلموا الصياعة بجد عشان تعرفوا ان كل صايع ف الأصيع منه ههههه Emptyالإثنين ديسمبر 06, 2010 11:21 pm

كان مره في ولد صغير كل يوم يروح البنك ويدخل 5000 دولار لحساب الموظفين استغربوا فقالوا للمدير علي الولدفالمدير قلهم لو جه تاني البنك نادوه ده اكيد غني ولازم نستفيد منه ونكسبه اكتر ولما جه الولد الصغير دخلوه للمديرالمدير قاله انت بتشتغل ايه قاله انا مابشتغلش المدير قاله امال انت بتجيب الفلوس دي كلها كل يوم منين ؟قاله الولد انا بتحدي الناس واراهنهم والرهان ب 5000 دولار وكل يوم بكسب المدير قاله كذاب قول الحق بتجيب الفلوس دي منين قاله الولد خلاص تراهن علي 5000 دولار اني ابوس عيني قاله المدير اراهنك قام الولد خلع الينسيز من عينه وباسها ورجعها تاني والمدير خسر الرهان واداله 5000 دولارالولد روح وتاني يوم نادوه للمديرالمدير قاله انا عايز فلوسي ياولدقاله الولد خلاص انا هارهنك اذا انت فزت هديك 3 اضعاف فلوسك واذا خسرت مش عايز منك حاجه موافق ياعم قاله المدير موافق طبعاقال الولد شاهدين ياجماعه وكان واقف 10موظفين الولد قال تتحداني ان لون ملابسك الداخليه ازرق المدير فرح وقاله لا مش ازرق الولد قال لا ازرق المدير قال لا والله مش ازرق الولد قال للمدير اثبتلي انه مش ازرق قلع المدير البنطلون وفجأه ال 10 موظفين بيعيطوا وراح الواد يلم من كل موظف 5000 دولار وقالهم مش قلتلكم هقلعه البنطلون
أتعلموا الصياعة بجد عشان تعرفوا ان كل صايع ف الأصيع منه ههههه 150511_128671663860119_128663760527576_174803_1075607_n
https://walidragab.yoo7.com

أتعلموا الصياعة بجد عشان تعرفوا ان كل صايع ف الأصيع منه ههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رجع صورتي ... عشان انا سيبتك خلاص